aboutvideoslinksarchives


Sunday, October 23, 2016
heartbroken (again) @ 9:52 AM

Assalamualaikum Well hello there. Its been awhile since I updated my blog. And yeah i always come here for a reason cause my blog is always my diary. Well actually I met this one guy, I won't tell his name since I respect him till now. He's really a nice and thoughtful guy. Actually everything is my fault. Its all my fault. Maybe we have some misunderstanding here. I dont like you or have feelings towards you or you're giving me hope. I told ya that im afraid that "I WILL LIKE YOU ONE DAY". Well maybe the way i said it wrongly or I chose the wrong terms. But no I don't like you thay way. I like you as a friend of mine. Well thats okay. I was apologizing to you like thousands time and you said its okay la just forget it la. And you said you were fucking okay and i thought you were okay. And the problem now is YOU ARE FUCKING NOT OKAY. You changed. You are not treating me like you used to. I know its my fault but YOU SAID YOU WERE OKAY. And now you changed and you are IGNORING me. And it really hurts me so bad that I cried. I cant believe I cried because of you but I DONT BELIEVE YOU DID THAT TO ME. YOU PROMISED NOT TO LEAVE ME ALONE. YOU PROMISED TO ALWAYS SUPPORT ME. No I cant believe it happening to me again. And now my heart is broken again. I donf think I can see your name. I know its my fault i admitted it but look how you're treating me. Im done. So dont contact me ever again. I shouldn't unblock you at a first place. Please go away. I dont need you. Bye.

Friday, April 29, 2016
Farfur @ 9:11 AM

Assalamualaikum. Recently, I've met this one guy. Like not met face-to-face, but met in the alam maya. Well no one ever know this, but I'm not that easy to open up with someone I just met. It takes a very long time for me to accept someone new in my life. For me to share my secrets with. I have so many things going on in my life but I tend to keep it inside without telling anyone cause no one give a shit about my life. But this one guy, his name is Qan. He's from Singapore and currently in military. He really opened my eyes to think out of the box. I don't know. But he is really someone I'd want to cherish forever. I just knew him, but I know Allah sent him to me for reasons. He may not know this, but I'm so glad. It's still new for both of us, but we're still at the getting-to-know-each-other stage. He has flaws, I has flaws. We help each other. In a meantime, I hope we get to know each other. I know he's very busy with his military, but I'll make this work. I hope that Allah will keep us together as we can help each other. Amin. InsyaAllah. Everything happens for reasons.

Friday, March 6, 2015
left @ 8:41 AM

Assalamualaikum. Hey korang. Hmm. Hari ni kan. Hari sangat yang menyedihkan. Banyak kali juga la habuk masuk mata sampai merah mata ni. Hahaha. Aku hanya nak diaorang tahu yang aku sangat sayangkan diaorang. See ya

Sunday, March 1, 2015
Challenge accepted! @ 8:45 PM

Assalamualaikum, semua. Sihatt? hahahaha. Alhamdulillah wa sihat je. Jadi, ni post pertama untuk tahun 2015. Lupa sesangat nak update. Hahahaha. Esok 3/3, keputusan SPM 2014 akan keluar. Memang lah dalam diri ni bagai nak gila fikir apa akan jadi esok, apa keputusan aku. Tapi, kita kena tahu, semua keputusan yang kita dapat, semua atas usaha kita dan ketentuan Illahi. Kita tak boleh nak mempertikaikan atau buruk sangka dengan rezeki yang diberikan. Mungkin, rezeki kita bukan dekat SPM, jadi lek brader. Kau bersyukur dengan segala keputusan yang kau bakal dapat. Kau tak akan mati pun kalau keputusan kau teruk. entah-entah, dengan keputusan kau tu, kau akan lagi menghidupkan diri kau. Allah tahu apa yang terbaik diri kau. Kalau kau nak menyesal boleh, tapi berpada-pada. Kalau kau nak menangis boleh, berpada-pada. Kalau kau tak nak bercakap boleh, berpada-pada. Kalau kau nak berseorangan boleh, berpada-pada. Kalau kau nak gembira pun boleh, berpada-pada. Jangan melampau sangat. Orang lain pun ada hati dan perasaan. Kalau kau tak berjaya sekarang, tunjukkan kau boleh berjaya kelak. Jangan lupa minta Allah panjangkan umur kau supaya kau dapat berja satu hari nanti. Jangan pula Allah panjangkan umur kau, dosa pula bertambah. Sebelum ambil keputusan : Banyakkan istighfar. Jangan lupa diri. Doa bebanyak.Doa supaya Allah tenangkan diri kita. Doa supaya Allah kuatkan kita untuk terima segala keputusan. Doa supaya Allah sabarkan diri kita. Doa supaya Allah memberi kita keredhaan dan redha dengan keputusan kita. Sebelum pergi sekolah, solat dhuha okay. Selepas ambil keputusan : Tak kisah la keputusan kau baik/kurang baik brader, semua tu Allah dah tentukan. Jadi, jangan lupa ucapkan Alhamdulillah. Kalau boleh, sujud syukur. Kalau boleh, solat sunat syukur. Kau jangan lupa diri. Lepas dah berterima kasih dekat Allah, jumpa/telefon ibubapa kau. Bagitahu diaorang keputusan kau. Jangan simpan. Diaorang berhak tahu. Tiada ibubapa yang kecewa dengan anak-anak dia. Ucap terima kasih dekat diaorang. Cium tangan diaorang. Lepas dah berterima kasih dekat ibubapa, jumpa cikgu-cikgu. Cium tangan diaorang. Cakap terima kasih sebab sanggup mengajar korang. Suruh diaorang halalkan segala ilmu yang telah diaorang berikan dan minta maaf kalau ada yang terasa. Lepas dah berterima kasih dekat cikgu-cikgu, jumpa la kawan-kawan korang. Jangan ucapkan tahniah atas keputusan yang diaorang dapat. Ucapkan tahniah atas kejayaan mereka dapat menghabiskan SPM dengan baik dan ucapkan tahniah atas segala yang dilalui bersama dan ucapkan tahniah atas kekuatan mereka untuk mengaharungi dugaan dan ucapkan terima kasih kerana sanggup bersama-sama dengan kau meraih kejayaan. Okay? Aku tak tahu la membantu ke tak, tapi aku doakan kita berjaya dunia dan akhirat. Kepada kawan-kawan aku, terima kasih kerana sentiasa bersama aku dikala susah dan senang. Lima tahun yang sangat berharga bagi aku. Kita menimba ilmu sesama. Terima kasih korangggggg. See ya. Assalamualaikum.

Tuesday, September 9, 2014
Hurts @ 10:56 PM

"Attaching to one people"
is hurt
"Having a best friend"
is hurt
"Liking someone"
is hurt
"Loving a boy/girl"
is hurt
"Making a lot of friends"
is hurt

"I would rather live alone than getting hurt"


Free @ 5:03 AM

Assalamualaikum. Yes!!! I annoyed him. And he seems to be annoyed with me so he will not disturb me again!!!!!! Yeahhhhhhh. And he spelled aku as aq. Ewww no

Labels:


Sunday, September 7, 2014
@ 6:43 AM

YA ALLAH MALU MALU MALUUUUUUUUU


about
deleting older posts...

Assalamualaikum. You can call me Fareisya or to be sweet pesya or malas sangat pesy. I've been living for nineteen years[Alhamdulillah] May Allah bless everyone. My childhood had end when Hyunseung left B2st. Yes, I'm disappointed. Dear Qan, I know you can do it. You're way better than you know yourself.
create &inspire.